Kattvakt

Ännu en vecka har passerat och jag är glad att det är helg. Jag känner mest för att sova i 48 timmar och skulle nog kunna göra det om man slapp naturliga behov som att äta och gå på toa. Tror i vilket fall inte att det blir många knop gjorda i dag, mer än en sväng till tvättstugan. Ja just det, en sväng till West Hollywood också. James och Teddy har åkt hem till Colorado över helgen och bett mig kika in hemma hos dem och kolla till katten. Vädret är grått i dag, så jag kanske stannar kvar hemma hos dem ett tag och kollar på TV och gosar med Dexter. Eftersom jag inte har TV själv blir det genast väldigt exotiskt och spännande när man väl får tillgång till en!

I går spenderade jag kvällen med Katta. Vi käkade, hittade kläder och skor till mig och gick sedan på bio. Såg The Hunger Games och gillade den! Spännande film, och nu är jag sugen på att läsa böckerna.

Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar dig idag, lite extra. Glad påsk mitt hjärta<3

2012-04-07 @ 07:59:17
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0