Ny vecka

I fredags bjöds jag och två klasskamrater hem till vår klasskompis James och hans pojkvän Teddy, som bjöd på svingod middag. Vi drack ofantliga mängder vin och svirade sedan ut i natten i West Hollywood. Besökte bland annat den eviga innegayklubben The Abbey, dansade en massa och avslutade kvällen med pizza slice.

Nu är det ny vecka med nya uppgifter i skolan. Tisdagar är långkörardagen från 9 till 20, och i ett par veckor framöver kommer även torsdagarna att se likadana ut. Mycket att göra och ingen stund att slacka av på lektionerna. Men det är lugnt, jag har en jävla massa kul. Särskilt på teknik- och improlektionerna! Helt klart mina favoriter.

Jag bjuckar på en mindre smickrande (och mer berusad) bild från i fredags.



Teddy, Ruby, James och jag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad härligt att du hittat vänner så snabbt<3 puss

2012-01-20 @ 08:39:06
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: moster marie

blogga mer....älskar det. twitter är inte riktigt min grej....

2012-01-20 @ 17:17:01
Postat av: Frida (Batgirl)

Du verkar trivas som fisken i vattnet! Synd att det inte blev nån lägenhet.

Åååh, jag vill så vara där hos dig!

Massa kramar från Sverige! :*

2012-01-20 @ 22:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0