Första dagen på vardagen

Har precis kommit hem från min första dag i skolan. Tack och lov hade jag kollat fel på schemat, och det var inte i dag vi hade långköraren på 11 timmar. I dag var det nog med en lektion. Där vi dessutom hade en timmas rast mitt i allt för att läraren skulle iväg på en audition. Alla lärare på skolan arbetar också aktivt som skådelspelare och har rätt att avbryta en lektion för att få tid till att göra sitt. Den förlorade tiden tas igen vid annat tillfälle.

Jag har dessutom haft tid att promenera runt på Hollywood Boulevard, där skolan ligger. På den gatan samlas många av Los Angeles konstigaste och mest pundade människor. Man ser mycket skumt där. Väldigt mycket skumt. Och så är det packat med turister också så klart, som letar efter sin idols Stjärna.



I morgon har jag bara ett par lektioner på eftermiddagen/kvällen. Känns skönt att få en ganska lugn start, för det ser ut att bli riktigt riktigt intensivt. Men så jävla intressant! Känns ibland som att jag tagit mig vatten över huvudet, men de tankarna är bara att blocka ut så fort man bara kan. Det är bara slängar av dåligt självförtroende, och det finns det inte plats för här.

Kommentarer
Postat av: Jonna

U can do it!!!!

2012-01-05 @ 12:33:14
Postat av: Syrran

Åh jag vill typ böla av glädje när jag läser dina rader Linus, jag är så jävla stolt över dig ska du veta!! Och du, ditt självförtroende är det inget fel på för då hade du aldrig vågat åka iväg. Det ska kännas överväldigande och lite skitnödigt, det betyder att du tar detta på allvar. Åh vad kul att du skriver. Pussar till dig min fina bror.

2012-01-05 @ 12:59:22
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: Syrran

Åh jag vill typ böla av glädje när jag läser dina rader Linus, jag är så jävla stolt över dig ska du veta!! Och du, ditt självförtroende är det inget fel på för då hade du aldrig vågat åka iväg. Det ska kännas överväldigande och lite skitnödigt, det betyder att du tar detta på allvar. Åh vad kul att du skriver. Pussar till dig min fina bror.

2012-01-05 @ 13:07:17
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0