Nu börjar det

Mitt nya schema är ganska frustrerande. Som tidigast börjar jag 11:15 vilken kan framstå som väldans trevligt, men jag slutar varje dag mellan kl 20 och 22. Fatta vad det kommer att göra för min (för en gångs skull) ganska sunda dygnsrytm! De närmsta två månaderna kommer jag alltså att leva på konstiga timmar.
Och som i dag, hade min första lektion kl halv tre! Men nu är jag hemma igen, för jag har en tre timmars håltimma innan nästa lektion! Kunde de inte bara ha bakat ihop det, så jag kunde vara hemma vid sen middagstid snarare än närmare midnatt?

Nåväl, jag har alltså haft min första lektion i Technique II. Ny lärare, Tim, som jag varit livrädd för. När jag pratat med andra studenter har summeringen varit densamma alla gånger; "Han är den bästa läraren du kommer ha, men han kommer att knäcka dig och bryta ner dig till en gråtande blodpöl och du kommer att vilja dö". Så! Härligt. Jag var nervös, men lektionen gick bra fast det var förbaskat känslomässigt intensivt. Jag tror vi alla satt och grät vid nåt tillfälle, och jag är inte den som gråter hur som helst.

Nu ska jag käka och ladda om inför nästa lektion.

Kommentarer
Postat av: Gurra Gurrasson

Say my name, bitch! Your soul is mine! Moahahahaha..

2012-02-29 @ 00:12:47
Postat av: Mamma

Puss

2012-02-29 @ 08:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0