I brist på semlor

får jag blogga. Det är verkligen sorgligt att det ska vara så svårt att få tag på en semla. Och ännu mer sorgligt att jag verkligen är uppriktigt ledsen över att inte få äta en.

Hej go' vänner! Ännu en gång har jag låtit bloggen vara orörd, men även denna gång har jag haft god anledning till min frånvaro; jag har inte haft nån dator. Katta har haft datorn i nån vecka, men i går kväll fick jag tillbaks henne! Min dator alltså. Hon heter Ashley, för er som inte hängt med.

Innan jag går vidare med att slänga upp bilder och annat, så vill jag säga tack Lena för att du är en sån gulleplutt! Dock såg jag din kommentar först i dag när jag äntligen var tillbaka på bloggen! Jag har redan hunnit vara på IKEA och köpt en fin säng. Det är så förbenat skönt att sova i en riktig säng! Så tack Lena för att du tog dig tid, synd bara att jag inte upptäckte det när jag verkligen behövde det.

I går träffade jag alltså Katta. Vi käkade middag och drack vin, och åkte sedan förbi Whitney Houstons minnesplats utanför hotellet där hon dog och lämnade en blomma, som så många andra gjort.








Vi avslutade kvällen på världens kanske bästa plats. Amoeba Records.
Ni som känner mig vet att jag avskyr att gå i affärer och shoppa, förutom när jag får handla musik och film. Då jävlar. Då kan timmarna rusa förbi, och jag bläddrar och plockar och kikar. Amoeba är ganska gigantiskt och galet välsorterat. Och jämfört med priserna i Sverige sjukt billigt! Jag fick med mig en DVD-box och ett gäng skivor hem.










Kommentarer
Postat av: syrran

UNDERBART!!!

2012-02-22 @ 15:27:34
URL: http://elsaekman.freshnet.se
Postat av: Mamma

Vilket fint kort på dig, när du sitter i solen! Kärlek i massor till dig!

2012-02-23 @ 08:33:17
Postat av: Elin

Japp det kortet snoooor jag:) åh vad roligt när du uppdaterar bloggen, man blir lika glá varenda gång. Saknar dig så mycket Linus, men när jag ser dessa bilder....detta passar dig som handen i handsken. Pussar

2012-02-23 @ 09:56:47
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0