Filmafton

Var på bio i går kväll och såg skräck/slasher/komedin "The Cabin in the Woods" av Drew Goddard och min husgud Joss Whedon. Riktigt bra faktiskt! Älskar deras stil, att det alltid går att hitta humor i de mest knasiga situationer. Jag gillar ju inte skräckfilm egentligen, men detta var mer än bara en skräckis.



I andra filmnyheter fick jag alldeles nyss veta att kortfilmen "Banga inte", som jag medverkar i, får TV-premiär om bara några dagar! Nu på tisdag den 17 april visas filmen på SVT2 klockan 22:45. Så lova att titta!



Och ett litet PS. till Natta och ni andra som frågat: Nej, tyvärr kommer jag inte att hinna träffa er nu i maj när jag kommer hem. Jag är bara i Sverige ett par korta dagar, och då är det familjen som gäller. Ni är välkomna att flyta hit och hälsa på annars! :-)

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag är inte så bra på att flyta så jag vågar inte korsa atlanten ;)

Nä, men jag förstår självklart att du vill spendera din tid med familjen. Fast som sagt, om du planerar en längre visit så slå mig en signal :D

Lovar att sitta bänkad på tisdag, hade ju så dåligt samvete att jag missade den när den spelades här i stan.

2012-04-15 @ 21:14:03
Postat av: moster Marie

Vad kul att du kommer till bröllopet och självklart ställer jag larmet på mobilen så jag inte missar filmen med dig.

2012-04-16 @ 08:13:10
Postat av: Jonna

Är det okej om jag flyger över ist för flyter? Känner att det kommer ta sån jäkla tid annars :p

2012-04-16 @ 21:33:23
Postat av: Mamma

Jag har också satt larm på mobilen! Längtar som en galning till maj också! Puss

2012-04-17 @ 08:32:55
Postat av: Mamma

Hu jeda mig, så elak du var i filmen! Såg den tillsammans med Peter, Gittan och Johann Fridgeirsson. Du är duktig du! Puss

2012-04-18 @ 08:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0