Munsår

Något som lätt står på min topp fem-lista över det mest irriterande som kan hända i vardagen är att få fucking munsår. Det gör ont, det är frustrerande och man ser ut som om det har brunnit i ansiktet på en! Jag var fan munsårsbarn som liten och till viss del i mina tonår också men de senaste åren har jag i princip sluppit undan dessa helveten. Så nu då, så spricker mina mungipor upp och svider och kliar som fan. Samma vecka som jag ska fara till Värmland för att gå på bröllop och träffa den sida av släkten jag (bokstavligt talat) inte träffat på en halv livstid. Lyckat. Och det här Anti är ju bara bullshit. Dyrt som fan och ingen effekt. Lite den.

Anywho, i kväll har jag sett till att göra mig av med kalufsen i alla fall. Och så ska jag strax iväg för att gå på bio. Se Kick Ass med Elli, Jakob och Jimmie. Bio kan ju kanske vara kandidat att platsa in i topp fem bland det bästa sakerna att göra i vardagen.


Kommentarer
Postat av: Elin

men fy, jag hatar det där. Och jag som gått och ojat mig över att mina fakking munsår inte skulle hinna läka tills vi åkte, men de försvann för ett par dagar sen, skumt! Men man ska inte ropa he...de jävlarna kommer tillbaka när som helst. Du hade ju den där braiga krämen du dilla om??????

Saknar dig, det blir fint å ses snart. Puss

2010-05-26 @ 06:34:59
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag har med mig täckfärg till Värmland. Puss

2010-05-26 @ 16:05:33
Postat av: PAUSE

brukar också få munsår -.-

2010-05-26 @ 21:39:45
URL: http://www.nattstad.se/pause
Postat av: Syrran

haha vad söt du är sådära halvsnaggat :) Hoppas det läkt babe!! saknar dej massor min pimpus!

2010-06-02 @ 07:52:12
URL: http://eandk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0