Málaga!

I morgon kväll sätter vi oss på tåget mot Köpenhamn och Kastrup. Det kommer att bli diverse timmar av sittande på flygplatsen innan planet lyfter men jag kunde inte bry mig mindre. Jag är sååååå sjukt redo att åka! Jag behöver det här! Jag får pirr i magen när jag tänker på det - och jag tänker på det hela tiden! Jag minns inte när jag kände såhär inför en resa sist. Jag kanske aldrig har behövt en dos ledighet och sol såhär mycket? Herregud, jag är helt nipprig. Pratade med Towe i telefon idag och vi bara fnittrade och längtade. Det ska bli så kul att hon följer med. Bara en dags jobb kvar sedan är det igång!

Om ett och ett halvt dygn sitter jag ute vid poolen, men en öl i handen och tittar ut över Medelhavet. Lite den.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, det pirrar i min mage också....för jag är så glad att ni äntligen ska åka ner till vackra Villa Solkatt. Det är ni så väl värda! Ha det underbart! Ring mig om ni behöver någon hjälp med, typ golvvärme, kaffemaskinen osv.

Pussar i massor till Er

2010-05-05 @ 10:54:26
Postat av: Elin

nej men jag fattar inte alls vad du menar..;-)

2010-05-05 @ 13:12:50
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0