JobBio

Nej, det blev inget hemmaliggande för mig. Redan idag var vi tillbaka på jobbet i vanlig ordning, med massor att göra för att hinna ikapp en förlorad dag som föregåtts av helg. Smått galet vissa stunder. Jag är helt slut i huvudet nu.

Elli, Peter och jag kom just hem efter att ha varit och sett Avatar. Elli har tjatat i månader att han vill se den men själv har jag inte alls varit intresserad. Jag var ganska skeptisk när vi satte oss i salongen, men bestämde mig för att ge den en chans. Den var ganska grym. Sjukt snygg! Tyvärr var den för lång, men utöver det var den helt klart sevärd. Se den på bio, för den visuella upplevelsen var vad som gjorde't.

Maaaaaaaaaaaat nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Stackare, hoppas allt gick bra på jobbet...



Jag är så himla knäpp, jag går alltid på bio och ser filmer som man lika gärna kunnat se hemma tex. smala sussie eller typ en adam sandler-film, sen sånadär riktiga bio-filmer som Avatar eller liknande är ofta sånt jag hyr då de släpps på dvd...varför gör jag så? Hmmm...issue minsann issue...

2010-03-02 @ 22:04:28
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0