I en sömnig lägenhet

Idag har jag lata gäster och en lat sambo. I vardagsrummet snarkas det i takt och i sovrummet är det oerhört svårt att hålla ögonen öppna. Själv har jag varit vaken länge nu och börjar dels tröttna på att vara utan vaket sällskap och börjar dessutom bli riktigt hungrig. Men det är söndag och då ska man få sova hur länge man vill, det är jag helt på det klara med. Våra andra pojkvänner kommer dock på besök om ett par timmar, så jag får se om lägenheten vill vakna till liv tills dess...

Min halvvecka ledigt har var så sjukt bra. Riktigt fint väder (fram tills igår) och bara bra sällskap och god öl och gröna parker och promenader och glass. Så ska ju sommaren vara, jämt. Och det är därför jag vill ha sommar jämt.
Gästerna åker hem till östkusten ikväll och i morgon är det jobbet som gäller igen. Men bara en kort måndag-tisdag (som jag hoppashoppashoppas inte kommer att vara lika kaotisk som förra veckan) och sedan, på onsdag eftermiddag, är det min tur att sätta mig på ett tåg till Stockholm. Ut till mamma bär det av, och jag ser fram emot det massor!




Ps. Jag har snabbt upptäckt att Twitter snor en del av min tid. Så de som vill kan följa mig där också. Klicka då HÄR.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Baby, nu när jag börjat blogga igen tycker jag att du också ska göra det.

2010-10-08 @ 00:51:02
URL: http://whitetrashsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0