Smygvisning

I går var Oscar och jag inbjudna utav Mikael, regissören, för att titta på filmen som upptagit så mycket av våran tid. Något börjar, något tar slut är till slut klar! Det är slut. Jag visste inte alls vad jag skulle förvänta mig, men det var inte som jag hade förväntat mig. Så mycket hade klippts bort, men på ett sätt kändes det bara rätt. Det som var där är där av en anledning. Och snart är det premiär på riktigt, filmen ska visas 3 gånger under Göteborgs Filmfestival.

Här kan man läsa en artikel och Mikael och filmen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Spännande:) Kram allt kommer att gå bra!!

2010-01-07 @ 08:13:00
Postat av: Elin

Spännande:) Kram allt kommer att gå bra!!

2010-01-07 @ 08:13:06
Postat av: Mamma

Vi ses på lördag. Längtar...

2010-01-07 @ 10:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0