Premiär!

Om ett par timmar ska jag bege mig upp till Bergakungen för att gå på premiären av Något börjar, något tar slut. Jag har inte varit nervös alls, men nu när jag skrev att jag strax ska iväg så blev jag naturligtvis det. Visningen är slutsåld och lite för många människor jag känner ska se den. Jag vill ju egentligen att hela världen ska se den, men kanske inte folk jag känner.

Festivalens ansvariga skrev om filmen:

En träffsäker film om den totala paniken över att bli vuxen,
att för första gången behöva ha en plan och om motviljan att genomföra den.



Vi får se vad resten av publiken säger.

Kommentarer
Postat av: Elin

Så grymt glad att det gick bra ikväll, du lätt nöjd och helt klart lugn när vi pratade. har tänkt på dig ikväll, är sjukt stolt och glad. Puss puss puss

2010-01-31 @ 23:30:25
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0