Något börjar, något tar slut

I fredags var det förhandsvisning på filmen, för hela gänget i och bakom filmen. Jättekul att träffa alla igen, och att få träffa vissa man inte tidigare fått ett ansikte på, typ folk från produktionsbolaget. Och jättekul att se filmen igen. Det var ju bara Oscar och jag som fått se den tidigare så att få dela det med de andra var kul. Vi pratade i timmar efteråt, i sällskap av öl.

Nu när jag sett den två gånger så känns det bättre än den första vändan. Jag tror jag såg mer av filmen nu än vad jag gjorde då. Sedan tror jag ju å andra sidan att jag aldrig kommer att kunna se den som vilken film som helst, men jag gissar att det bara blir så. Fast det gör ingenting, jag är bara glad att den är klar och att resultatet blev så bra. Vi gjorde en bra film. Produktionsbolaget var också jätteglada över vad de såg och det är också kul. Då kanske filmen får leva vidare lite grann även efter Göteborgs Filmfestival.



Ni som inte köpt biljett till någon utav visningarna ännu gör det här! Seså, skynda på!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äskling, har du fixat en film åt mig???? Lovar att jag kan betala en hel del för den, om det är det det handlar om....Prata nu med producenten, eller vem f-n som nu har hand om det....och skicka mig ett ex, okej??!!

2010-01-25 @ 17:08:17
Postat av: David

Härligt att den blev så bra! Ska bli spännande att se nån gång!

2010-01-25 @ 22:01:22
URL: http://goddontmakenotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0