Mama's house

Hur skönt? Tredje dagen ute hos mamma. Det är kallt som fan och hur mysigt som helst. Varje gång jag kommer ut på Hemfosa blir jag lika... jag vet inte, lugn. Och att vara ledig en vecka från jobbet? Guld värt. Jag gillar mitt jobb, men det är ändå över ett halvår sedan jag hade en veckas ledighet. Jag väcktes i morse av ett jobbrelaterat telefonsamtal, och det var sjukt sweet att kunna ursäkta sig, förklara ledigheten, lägga på och somna om.

I lördags hade vi julmys. Alla syskonen + syskonbarn och blivande svåger. Julklappar, stor middag, öl och tjatter. Plus sällskapsspel. Så svennigt och så kul.
Nu är jag ensam här ute, men kommer att få sällskap av mor och lillebror inom ett par timmar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Dags att uppdatera kanske?? Hur var det på premiärvisningen???? SKRIIIIV yalla!

2010-01-24 @ 18:54:28
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0