Om Elli

Elli är för trött för... allting, i kväll. Han lade sig för att sova middag och nu vill han inte gå upp. Han planerar sova till i morgon bitti. Om han känner så så behöver han säkert det, men som sambo är det rätt trist. Han var ju borta hela helgen så det är skönt när man går tillbaka till den stilla kvällslunken tillsammans. Vilket ofta innebär TV, dator och mummel. Men det är nåt väldigt fint över det. Men i kväll får jag nöja mig med att steka blodpudding åt mig själv och kanske, om jag är väldigt tyst och håller volymen nere, se på TV allena.

Nu slog det mig vad det säkert är som gjort honom så trött. Killen har skaffat Facebook! Typ sist i världen. Han stod ju emot allt tjat och alla påtryckningar så himla länge, att nu när han gett efter plötsligt känner sig utmattad! Så måste det vara! Sov gott älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0