Kaffe i soffan

Holy macarony vad folk det är på stan! Nordstan under löninghelgen är inget skämt. Det är en jävla extremsport. Sjukt skönt att ligga hemma i soffan igen nu, med en kopp kaffe och i sällskap av Ásta och Hallur. Elli är iväg med Arnar och Peter för att kirra det sista inför ikväll. Fest! Partaaay! Jag är trött men pepp. Om en till kopp kaffe och en power nap (kanske i omvänd ordning) kommer jag att vara på topp igen.

I går var jag med Gústi hemma hos Anton och drack vin och spelade Alfapet och lyssnade på bögmusik. Det var dundertrevligt. Men min vinskalle i dag är nog bara en försmak mot vad jag kommer att känna i morrn. Let's go!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha du är söt du lillebror.

2010-02-27 @ 16:21:38
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha en riktigt trevlig fest nu....pussar i massor till Er.

2010-02-27 @ 16:31:54
Postat av: Natta

Vad är bögmusik?

Är det musik som endast bögar får lyssna på eller är det musik som bara bögar kan höra? Jag är nyfiken...

Jag kanske får leta mig ner till Gbg och ta reda på det själv (kanske är på tiden efter typ 3 år :P)

Saknar dig!!

Puss!

2010-02-27 @ 21:59:59
URL: http://nightingale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0