Umbilical Brothers!

Jag är trött och seg och lite bakis, efter att igår ha firat Jimmies födelsedag. Opepp från början (jag var sjukt trött efter jobbet), men jag kom igång sen och vi drog ut och dansade till klockan morgon. Skoj!

Nu om några timmar ska Elli och jag, tillsammans med Jakob och Towe, gå och se Umbilical Brothers! Det var vår gemensamma present till Elli när han fyllde år för ett par månader sedan. I kväll spelar de på Storan och det ska bli så sjukt kul! Är säker på att det blir lysande.

För de som inte känner till dem finns här ett smakprov. Usel kvalitet, men ni hajar säkert konceptet.


Kommentarer
Postat av: syrran

men fyyy vad avis jag blev nu. dom har jag tittat mkt på på youtube... grymma!!! kul att ni hade det kul!!!

2010-04-29 @ 03:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0