La Familia

I går fyllde min syster, världens bästa Elsa, 23 años. Hon har ju farit till Los Angeles nu och har det så klart hur grymt som helst och jag är inte sen med att medge att jag är avis.
För två dagar sedan fyllde min systerson, världens bäste Philip, 6 bast. Han är skol-stor nu och verkar också ha the time of his life. På fredag kommer han och syster Elin (också hon världens bästa - här diskriminerar vi inte) ner för att hälsa på. En hel helg med galenskaper och skojigheter! Ska bland annat ta Phille till Liseberg så han får smaka på det bästa Norden har att erbjuda i tivoliväg. Är säker på att han kommer att ha skitroligt!

Elsa... Jag saknar dig så det gör ont i mig! Det är jobbigt att inte som vanligt kunna ringa och prata varje dag. Är så glad att du har det bra där borta - lycklig för din skull! Kul att du och (världens snyggaste) Katta börjat blogga också. Jag vill ju veta vad jag går miste om. ;-)
Du har inte varit online på Skype sedan jag skaffat det, men jag hoppas du fick mitt grattis-SMS i går i alla fall. Fortsätt att ha kul och sköt skolan! Saknar och älskar dig, sis.

Kommentarer
Postat av: elin

ok ge mig blogg-adressen NU!

2009-09-02 @ 18:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0