Handlat lite

Fick ett presentkort på Åhléns av Farmor och Farfar (jag har postat brevet nu också, by the way) och jag passade på att spendera det idag. Kul med rea ju!



Arctic Monkeys - Humbug



Eric Huntchinson - Sounds Like This

Arctic må har varit en besvikelse på Way Out West men att de är ett grymt band kan man inte ta ifrån dem, och jag hoppas att detta tredje studioalbum kan få mig att åter försvinna i deras musik.

Eric Hutchinson är ju bara ett charmtroll och eftersom skivan typ inte kostade någonting kan jag se fram emot att gunga runt till hans musik här hemma, och fundera över varför detta var så billigt när skitmusik som, säg, Carola säljs för 219 kronor plattan.

Säsong sju av The Simpsons reades ut också, så den kan ställas till samlingen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo jag kan fatta varför carola kostar och inte vad de nu heter inte...för jag har aldrig hört talas om dom haha...

2009-09-02 @ 20:46:26
Postat av: Mamma

Håller lite med Elin. Fattar inte var du fått ditt intresse, och kunskap, om all musik du skriver så ofta om. Jag känner i stort sett aldrig till den/de du skriver om.

2009-09-02 @ 21:41:44
Postat av: Elli

Jag bor med honom och ibland fattar jag inget...

2009-09-03 @ 00:01:34
Postat av: David

Åh! Säsong 7 är så jävla bra. Classic!



Den har "22 short films about springfield", Radioactive Man-avsnittet, avsnittet där bart säljer sin själ, den när homer blir fet och börjar jobba hemifrån, avsnittet där bart snattar ett tv-spel, med mera!



Simpsons at its best helt enkelt!

2009-09-03 @ 10:39:33
URL: http://goddontmakenotrash.blogg.se/
Postat av: David

Vill bara tillägga; vill man ha bra musik måste man gräva lite ibland :)



by the way Linus.. länge sen du och jag diskuterade roliga låttitlar. Kanske dags för en uppdatering snart?

2009-09-03 @ 17:10:12
URL: http://goddontmakenotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0