Wake up!

Jag försov mig i morse. Blev inte galet sen, bara en halvtimme, men man blir ju galet skadad av att hetsa till jobbet samtidigt som man svär åt sig själv.

Det dumma var att jag minns hur jag vaknade av att klockan ringde. Jag tänkte glatt "Jaha, då var det dags att gå upp, tjohej!". Och däckade igen. Och drömde en väldigt vrickad dröm som innehöll Johanna, Jonna, Emil, ett gammalt dataspel, ett smutsigt spa samt lesbiska konstsimmare.

Nu ska jag lyssna på gårdagens avsnitt av Mammas Nya Kille.

Kommentarer
Postat av: Johanna P.

Hah! Du MÅSTE berätta vad som skedde i drömmen.

2009-05-14 @ 12:11:36
URL: http://whitetrashsthlm.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du hör av dej om du råkar stöta på den lesbiska konstimmaren igen, låter spännande tyucker jag... dräggel!

PUSS!

/challo

2009-05-14 @ 17:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0