Kick-off

Jag ska gå på kick-off ikväll! Eller åtminstone något som ska likna en kick-off. Ska möta upp hela filmteamet ute på nåt ställe och alla förväntas (om regissören får som han vill) supa ner sig och göra bort sig inför varandra. Ett perfekt sätt att bryta isen, tycker han. När jag började gymnasiet hade våra dramapedagoger samma uppfattning, men ett annat tillvägagångssätt; de tyckte hysteriska improvisationsövningar och allmänna galenskaper var det bästa sättet att svetsa samman en grupp främlingar. Det funkade ju, uppenbarligen, men jag tror inte vi har tid för sånt nu. En stor stark, tack!

Kommentarer
Postat av: Johanna P.

Man prenumererar på bloggar genom det. Så ser man precis vilka av ens favoritbloggar som skrivit ett inlägg.

2009-05-26 @ 11:11:01
URL: http://whitetrashsthlm.blogg.se/
Postat av: ---

Sv: Och om jag vill lägag in den som en länk här på bloggen då??

2009-05-26 @ 18:09:39
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0