Hemmafest!

Är bjuden på hemmafest hos en kollegas syster! Kollegan och jag ska slå följe någon gång mellan 19 och 20 för att ta oss till kalaset. Väl där har sitta-på-golvet-attityd och indiepop utlovats. Jag gillar't!
  Vill verkligen slå ett slag för det här med hemmafester. Jag tycker att det hålls för få, och det är dumt för det är ofta mer lyckat än en förutsägbar utgång. Dessutom känns det mer socialt. Det enda lilla minus jag kan tänka på är att det inte alltid är lätt att skaka på rumpan när man väl blir så danssugen att det spritter i kroppen. Men det händer ju å andra sidan inte mig så överdrivet ofta. Men hemmafester är alltså bra skit. Fråga Elli och mig - våra fester är alltid lyckade och uppskattade.

Kommentarer
Postat av: David

Yeah dude! Hemmafester is the shit!

Ska själv på en inflyttningsfest ikväll.. eventuellt utgång efter det men jag hoppas folk på festen inser hur trevligt vi har det och skiter i att gå vidare.



2009-03-21 @ 15:14:16
URL: http://goddontmakenotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0