Bakfylla at its best

Kvällen i går var absolut lyckad. Förfest hos Jakobs vän, och sedan ut till Queer. Jag trodde vi kunde glassa iochmed att jag fått upp oss på listan, men det var vi tydligen inte ensamma om att vara. Fick ändå stå och köa i en halvtimme. Väl inne gick vi ändå smått bananas, men inte i samlad tropp. Är det en faktiskt möjlighet att gå ut ett gäng och hålla ihop hela kvällen? Jag bjussar på några bilder:



   



1) Jakob, jag och Henrik på förfest. Tyvärr är vi inte så fulla som vi ser ut.
2) Inne på Queer. Här är vi så fulla som vi ser ut.
3) Henrik och jag i dag. Vi är till och med mer bakis än vad vi ser ut att vara.

Henrik ja. Han sov över här i kväll och vi har spenderat dagen i soffan, med pizza och godis. Glott på Futurama och TV4 Komedi. Han gick hem för tio minuter sedan och tyckte synd om sig själv.

Nu ska jag SVT Play-a Mia och Klara, och sedan kolla på Making the Band 4. Yay!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahahaah fyfan vad kul! Mer bilder!!! :oD

Pusssss

2009-03-31 @ 09:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0