Skolk

En längre bloggskolk än såhär kan jag faktiskt inte minnas att jag varit med om - skärp mig Linus! Men faktiskt så har jag inte haft någon större lust att blogga, och det har jag väl inte riktigt nu heller; jag skriver bara för att jag är rädd att jag ska tröttna helt och hållet.

Jag skriver ju oftast av mig när det hänt något, men nu har det hänt så mycket att jag inte ids gå igenom allt. Men jag kan säga att David och Rubin varit på besök i några väldans trevliga dagar. Dagar bestående av solsken, promenader och öl. Jag kan också avslöja att filman nu är färdigfilmad! Yes box people, jag har filmat klart min första långrulle. Nu väntar några månader av postproduktion och sedan en nervös premiär. Flipp eller flopp, det ska bli spännande att se.

Just ja, det har ju varit midsommar också! Elli, Tommi och jag for ut till Marie och Geromima på landet och hade det jättelugnt. Åt gott och drack litegrann, promenerade en stund innan ovädret. Det var mysigt faktiskt.

Och så har jag köpt några skivor, mohahaha.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det verkar inte gå någon nöd på dig iaf :D miss u baby!!

2009-06-30 @ 14:38:33
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0