Partay People

Det kliade så i Ellis festfingrar att enda sättet att stilla hans kalaslustar var att styra upp en fest här hemma i fredags. Vänner, ett par fina kollegor, några goa respektive och en stor dos glädje var vad kvällen bjöd på. Skittrevligt!
I går bjöd min fina forna kollega Maja på födelsedagskalas. Så kul att träffa henne igen, det var ju länge sen nu! Sedan vidare till klubben Alla får komma med KollegaEmma. Dansa lite, dricka lite, tjöta lite. Och jag träffade Ossian, min medskådis från filmen också.

Nu är jag hemma och tar igen mig efter två fullpackade (i ordets alla bemärkelser) dagar. Liggandes i sängen med laptopen på magen lyfter jag på hatten och tackar för en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: syrran

Oj vad härligt du verkar haft det :) Det e du värd min kära pimpus! <3 Puss

2009-07-13 @ 09:02:06
Postat av: Ginapina

Har du en laptop? :-O Specs??

2009-07-13 @ 23:08:41
URL: http://www.secubia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0