Äsch

Lyssna inte på mig när jag är gnällig. Jag är ganska gnällig av mig. Igår var jag inte på topp, men så måste man få må ibland. Ibland är man ynklig och tråkig och barnslig. Det får man. Det känns fint att folk blir oroliga, men det var inte det jag fiskade efter. Jag ville bara få gnälla och tycka synd om mig själv. När jag tycker synd om mig själv vill jag sällan att folk ska tycka synd om mig. Då känner jag mig fjantig. Och så vill jag sällan känna mig.

Idag känner jag mig varken ynklig, barnslig eller fjantig. Idag är det fredag och det gör mig glad. Min Elli ska jobba hela kvällen och helgen. Det känns lite trist. Men jag ska nog hitta något att göra. Kanske titta på Being Human?

Kommentarer
Postat av: Air

Klart vi lyssnar även om det är gnäll... du är ju liksom inte så känd för att gnälla liksom...



Massa skönt att de är bättre iaf =)



Puss Söt!

2009-07-17 @ 21:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0