Om kålpuddingen

För att svara Elin:

Man börjar det hela med att, tillsammans med ett par kollegor, utmana varandra i en cook-off. Alla ska laga samma rätt (på valfritt sätt) och nästa dag träffas man i lunchmatsalen med sina respektive rätter. En fjärde kollega smakar av all mat och utser en vinnare! Så det har inget med fisar att göra.

Angående dagens battle blev det genast en gnutta mindre intressant eftersom vi blev två, och inte tre, som hade med oss kålpudding. Vi fick då bestämma att Emma, som var vår tredje, bestämt förlorat och med andra ord ska stå för semlorna på fredag. Och Anton och jag drog jämnt - det blev oavgjort helt enkelt. Och jag tyckte jag lyckades hyggligt med min pudding, med tanke på att det ju var första gången jag lagade det.


Kommentarer
Postat av: Malin

guuuuuuud vad jag hade velat vart med! varför varför, kommer ni på denna tävling efter min tid? såklart hade jag ju inte velat varit med och lagat utan enbart AVSMAKNING (men det förstod du ju säkert ;)) och semlor!! vilken lyx!! det var roligt att slänga några ord med dig häromdagen! puss puss

2009-01-28 @ 22:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0