Körskola

Efter jobbet ska Elli, Marcel och jag till körskolan. Gå en kurs för att M och jag ska få övningsköra med Elli. Det är ett litet baby step närmare ett vuxet liv, kan man säga. Och härom dan var jag hos optikern för att, för första gången på för länge, göra en ny undersökning och samtidigt beställa glasögon. Det blev två par, och inget var lika snyggt som de där Guccibrillorna jag skrev om nyligen. Men ändock fina, och jag kände mig inte som en alien för ens en sekund.

Det känns gött när man tar tag i saker som man skjutit undan under lång tid.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, och det är ju bra om alla kan köra Rattles turnébuss i framtiden...

2009-01-16 @ 16:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0