Insane in the Main Brain

Nej då, inte särskilt insane egentligen.

Jag fick samtal från Sahlgrenska för en liten stund sedan. Neurokirurgerna har tittat på mina bilder och konstaterat att det inte finns något bråck, vilket var det jag tidigare var orolig för. Det enda som var lite anmärkningsvärt var att jag på ett ställe har svaga kärl... Vad det nu betyder i praktiken. Läkaren sa i alla fall att det inte var så farligt, och att de i andra fall skulle släppa ärendet. Men för att vara på det säkra sidan kallar de mig till ny röntgen om två år för att säkerställa att inga förändringar skett. Tills dess kan jag alltså vara lugnt. Och ni med.

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud, vad skönt att höra. Jag har gått och oroat mig lite.

2009-01-08 @ 17:50:14
Postat av: Syrran

I love You!

2009-01-09 @ 12:37:30
Postat av: Esvenskan

<3 Jag med!

2009-01-10 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0