Huva för snuva

I dag tog verkligen förkylningen överhanden och jag känner mig riktigt blä. Just hemkommen från jobbet, där jag haft svårt att hålla fokus mellan snörvlandet och yrseln, känner jag mest för att begrava mig bland täcken och inge gå utanför dörrn förrän det vankas jobb igen på måndag.

Elli for iväg till Köpenhamn i morse med Jakob. Ska hälsa på Ásta och Hallur, festa, shoppa och handla sprit till Ellis stundande födelsedagskalas. Karln fyller 28 om ett par veckor.

Så jag blir inte omhändertagen just nu, med andra ord.

Kommentarer
Postat av: elin

krya på dig broder, wollibolli...

När fyller Elli år?? Puss

2009-01-31 @ 15:14:57
Postat av: Elli

Jag fyller 17e.... Men har festen 28e feb...



Och jag älskar dig Linus!

2009-01-31 @ 21:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0