Flame

Hej och hå. Det blev en helkväll igår.

Geromima och Marie var här först, och vi åt middag. Sedan drog jag till Kelly's för att träffa Charlie och Saina som var där med typ hälften av alla Göteborgs flator. Stället var jättepackat som vanligt och vi drog senare vidare till ett ställe uppe i Majorna. Och shit vad den svenska ungdomen är pinsam. Här fanns enbart svenne-banan hillbilly aspackade heteroklichéer. Men allt blir ju vad man gör det till så vi fick trevligt ändå.
Fulla i gasen och sinnet stack Charlie och jag sedan till Gossip och dansade till bra och dålig pop, pratade med snälla och otrevliga människor och hade riktigt kul.

Det var tänkt att jag skulle med Elli, Majko och Anton på second hand-runda idag. Jag ligger i sängen med baksmälla. Jag orkade inte gå upp vid 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0