Bildbevis




Senare än tidigare sagt men här kommer som utlovat bilderna på moi i brillor. Inte så tokigt om jag får säga det själv. Men de första dagarna var ett helvete. Ett helvete där djupseende inte existerade - jag mådde stundtals illa. Men trots det hade jag en världsamysig helg ute hos mamma. Alla syskon kom ut. Hela familjen, god mat, gott vin, filmmys och sällskapsspel. Jag trivdes mer än jättebra. Och deras hus har blivit sjukt fint! Tappade hakan mer än fem gånger.

Och tack förresten till Elsa som snyggade till mitt hår. Du är så jävla grym syrran.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tycker du är snyggast i dom översta brillorna.

2009-01-19 @ 19:44:00
Postat av: Syrran

Jag Älskar de understa brillorna :)

Super cool i båda!

Jag vill oxå ha!!

2009-01-19 @ 20:59:30
Postat av: Mamma

Tycker också att de översta är snyggast. Du blir väldigt lik Anders i de andra. Kanske tycker jag att det är för mycket retro (men förstår att det är inne).

Kom snart upp igen, både du och Elli. Vill att ni bara är här då också, det var så mysigt!

Puss

2009-01-20 @ 08:49:09
Postat av: Elin

Jag måste kolla upp min syn för jag vart ju precis som du helt sjukt snygg i brillor;) Haha, jättekul att du kom upp det var mys och nästa gång kör vi nå liknande och då tar du med dig hjärtat ditt. Kramis

2009-01-20 @ 13:32:28
Postat av: Ylva

Linus, jag ska äntra Götet så snart jag har råd! Vilket lär vara om ungefär tio år. Men ändå. Tack så hemskt mycket för ditt fina paket, jag kommer att bli så tjock nu. Det enda jag ska leva på är dessa isländska gudagåvor!

2009-01-20 @ 16:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0