V-Day

Några dagar har passerat sedan jag bloggade sist, men det har faktiskt berott på blogg.se som jag nu är bedrövligt less på. Det har inte funkat att logga in helt enkelt. Riktigt dåligt jobbat!

Men. I går var det inte bara fredagen den 13, utan även Rattle's ettårsdag! Det firade vi med teatersport på KoM, och det tveklöst en av våra bästa kvällar hittills! Jättehärligt, jag kände mig helt urladdad efteråt - så bra stämning! Detta följdes med ett par öl med några av mina medRattles, för att sedan kalasa vidare med Charlie, min kollega Charles och lite annat folk. Det var trevligt det med!

När jag vaknade i morse var jag bakis och hungrig. Så jag öppnade kylen och hittade denna:



Pizza och kall Cola, hade min älskling fixat till mig! Hur mycket tror ni inte det värmde? Det är kärlek!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det är verkligen kärlek!!!!!!

2009-02-16 @ 09:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0