Star Wars?

Sov just middag och drömde nåt galet. Detaljerna har redan börjat blekna, men drömmen handlade i alla fall om att jag hade fått en roll i en ny Star Wars-film! George Lucas skulle regissera och budgeten var enorm. Jag var överlycklig också, så klart. Trots att jag inte är ett direkt fan av serien så var ju hela grejen så sjukt cool ändå - jag skulle göra storfilm! $80.000 dollar skulle jag få också, vilket i jämförelse med mina cast mates var rätt dåligt betalt men i mina ögon ju var hur mycket som helst, så det spelade ingen roll. Dessutom var ju jag nykomling.

Men. För det måste vara ett men i drömmar där man är glad - man får inte bli för glad! Det visade sig att jag inte kunde tacka ja till erbjudandet. Världens jävla chans hade dykt upp men jag var tvungen att säga nej. Nooooo! Och jag var helt knäckt för jag ville ju verkligen, men kunde inte. Och det sjuka var att anledningen till att jag var tvungen att tacka nej var att "jag kan inte filma de dagarna, jag har annat inplanerat". Vad som var inplanerat framgick aldrig i drömmen, men min känsla var att det inte handlade om något viktigt ens. Hur stört?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0