Överid

Jag tror faktiskt att denna dag går till historien som den första dag då jag jobbat övertid. Kan inte dra mig till minnes att det hänt förut.

Det är helt galet mycket att göra på jobbet, och då har ändå inte julkampanjen kommit igång ordentligt ännu. Men att jobba över kändes inte alls jobbigt, en och en halv timma går ju jättefort. Nästa vecka blir det förvisso tre timmar om dagen att stanna över, men ekonomiskt sätt är det ju lätt värt det. Hade jag haft samma möjligheter som Syrran hade på sitt gamla jobba (att kunna jobba över hur mycket och ofta (eller lite) man vill) hade jag utnyttjat det big time. Extratimmar eller kompledigt är ju hur sweet som helst!





Kanske kommer att ha en helt annan syn på detta om ett par veckor?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Shuulululu! Kom Ninni ner tillslut eller? Tack för att du börjat blogga igen :)

2009-12-05 @ 10:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0