Att ha en Emma

Har varit ute och käkat och ölat med Emma. Bästa gamla kollegan, som jag saknar att ha på jobbet. Jag gillar verkligen mitt jobb, men Emma var den som fattade hur jag tänkte. Typ varje gång. Sånt kan man sakna.

Försöker fortfarande att styra upp detta med besök från Stockholm. Det gäller kusin Ninni. Visar sig att hon kanske måste jobba på lördag, vilket ju skulle sätta stopp för sista-minuten-tripp. Men jag gör mitt bästa för att peppa upp henne nog att ringa runt till kollegor och byta pass. Vad vet jag, hon kanske har en Emma, som fattar hur hon tänker? Typ varje gång? Och därför vill ställa upp och hoppa in för 'na, så att hon kan göra västkusten osäker i gott sällskap med sin kusin. Det vore nåt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0