Torsdag!

Hemkommen från jobbet har jag varit duktig och diskat samt skrivit brev till Farmor och Farfar. Nu ska jag bara komma ihåg att köpa frimärke. Det är ju inget man gör varje dag direkt. Det är så kul att få brev! Riktiga brev alltså, det får man typ aldrid. Men det jag ofta glömmer bort att tänka på är att jag kanske borde börja skicka fler brev till folk för att kunna förvänta mig att få några själv.

Gårdagskvällen spenderades på Vin o Tapas med Elli. Mys. Det är ju en annan grej man inte alls gör ofta. Går ut och äter alltså. Det behöver inte bli läskigt dyrt men det är typ alltid jättetrevligt. Vi har sagt att vi ska ut en gång i månaden från och med nu.

I afton väntas hastigt besök av min gamla roomie Sebbe! Han kommer ner i en husbil, i sällskap med vår gamla klasskompis Malin samt några andra välbekanta ansikten. De ska på någon spelning i morgon kväll och tänkte kombinera det med road trip. Låter skitkul i mina öron. Jag gissar att det blir några öl på Kelly's i kväll.

Dessvärre hinner jag inte umgås med dem mer än i afton, för i morgon efter jobbet ska jag iväg på läger med Rattle! Vi ska typ ha boot camp för att komma igång inför höstsäsongen. Jättestrukturerat och seriöst - känns typ som när man åkte iväg på träningsläger när jag trände gymnastik. Och på sätt och vis har det ju samma syfte. Vi ska bonda och bli bättre. Och pepp. Typ. Ser verkligen fram emot det!

Kommentarer
Postat av: Jonna

låter som du har fullt upp, nice :)

2009-08-28 @ 02:30:46
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha det så kul i helgen. Vi hörs nästa vecka. Kramar till både dig och Elli.

2009-08-28 @ 07:12:33
Postat av: David

Det är skitmysigt att gå ut och äta, och det behöver som sagt inte bli läskigt dyrt. Tänkte själv bjuda ut bruden till Ramblas för lite tapas nån dag!



Du verkar ha ett späckat schema min vän. Hoppas du har det bra! :)

2009-08-29 @ 12:53:05
URL: http://goddontmakenotrash.blogg.se/
Postat av: syrran

Vad kuuul pimpus! Du, jag saknar dej som en liten tönt :) Snälla kom å hälsa på :)

Saknar Elli oxå, han ska oxå komma o hälsa på bestämmer jag nu!



Älskar dej! Puss



http://eandk.blogg.se/

2009-09-02 @ 08:35:27
URL: http://eandk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0