Shine is on me...

Nu har jag hals och hosta kvar, men bortsett från det skulle jag i det närmaste kalla mig frisk. Vi är på väldigt god väg i alla fall!

Ber om ursäkt för att jag (som så ofta nuförtiden) har struntat i bloggen. Men med massor att göra på jobbet och en fin Elli att krama på när jag kommer hem... Ärligt, det lockar inte som det annars gjort att sätta sig och skriva om hur dagen varit.

I skrivande stund sitter jag i min fina hörna och bleker tänderna. Elsa skickade ner en box med bleknings-stripes som hon hittade när hon rensade sin kontorsplats inför flytten till USA och skickade ner dem till mig. Hon tycker mina gaddar behöver en omgång efter år av kaffe, cig och snus. Kanske har en poäng där syrran. Jag börjar se resultat i alla fall! Men jag ska hejda mig innan det blir för mycket. Vill inte se ut som Ross gjorde i det där avsnittet utav Vänner.

På tal om Elsa måste jag bums fixa Skype. Men måste jag inte ha hennes inloggningsnamn eller nåt sånt för att kunna ringa henne? Elin, hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Natta

Du är samma sjuk som jag... vilket borde innebära att jag inte är den enda som har svininfluensan nu... och alla konstgjorda lungor är upptagna så man skickas till danmark, och danmark hinner nog bli fullt så... ja... vi får slåss om dem helt enkelt... konstlungorna alltså.



(och ja, du måste ha elsas användarnamn och lägga till henne som vän.)

2009-08-26 @ 14:20:37
URL: http://nigtingale.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tänkte vi kunde kirra det där annars när vi kommer till dig, ringde henne igår och hon är så stressad hade inte tid å prata så det är ingen brådis...;) Puss

2009-08-29 @ 20:21:23
Postat av: syrran

hej älskling! Adda mej på elsa.ekman1



PUSSS

2009-09-02 @ 08:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0