Marit Krunefield

Mamma och bror var i stan en snabbis i dag och tanken var att vi skulle ses och käka lunch. Det blev tyvärr inte av, så jag får vänta ännu ett tag innan vi får ses. Nu vill jag inte bli dissad av fler familjemedlemmar.

Någon som inte dissar är syster Elin. Hon och systerson Philip kommer ner i början av september! Vi ska gå på Liseberg och promenera i leksaksaffärer har jag bestämt. Ska bli skitkul att ha dem här!

I afton är det fler skoj spelningar på Kulturkalaset. Marit Bergman m.fl. ska göra en hyllningskonsert för Dusty Springfield. Det kan nog bli häftigt. Och efter det lirar Markus Krunegård. Dessvärre vet jag inte om jag kan se någon av spelningarna, eftersom jag så länge försummat lägenheten. Det är skitit här hemma! Och i morgon kommer ju Ronja ner, så det vore ju trevligt om jag kunde göra stället drägligt igen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Förlåt för det älsklingen min. Hoppas din helg har varit bra. Hörde att Robyn var kanon. Vi saknade dig naturligtvis på avskedsfesten för Elsa. Love You

2009-08-17 @ 10:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0