Los Abrazos Rotos

Igår bröt jag mot mit egna utegångsförbud. Jag träffade Jakob och Towe, fikade och gick sedan på bio som inleddes och följdes av ett par öl. Inget galet med andra ord, men jag blir ju inte mer alert av att vara ute - bara mindre frustrerad.

Filmen i alla fall var Pedro Almodóvars nya Los Abrazos Rotos (eller Brustna omfamningar på svenska). Jävligt bra! Har inte sett så mycket Almodóvar tyvärr, jag måste bli bättre på det. Karl vet verkligen hur man gör film och berättar historia! Så den rekommenderas.



Elli har kommit hem också. Skulle egentligen stannat i Köpenhamn i natt hos Ásta och Hallur, men han åkte direkt hem i stället och nu är jag väldigt glad. Så fint att bara få kramas och pussas och vara nära och känna att det är som det ska. Har saknat min babe.

Kommentarer
Postat av: elin

mysigt:) Jätteviktigt, ibland har man mkt att göra på olika håll, men det viktigaste är att man ibland bara får känna det där, att man är 1 oavsett. Bra ta vara på det, och släpp det aldrig. Puss

2009-08-24 @ 22:44:43
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0