Båda slutar på onna

Syrran bestämde sig hastigt och lustigt att avblåsa sin Göteborgsresa, så jag har stått lite handfallen inför vad jag ska göra av denna helg. Filma i morgon, det vet jag, men nog ska man väl kunna göra fler saker innan dess? Särskilt som vädret äntligen har vänt.

Ölade i går med Emma och Sofia från Rattle. Jättetrevligt, på bakgården till Café Publik.

I dag har jag varit och träffat Jonna! Hon är här nere över dan för att gå på Madonna med sin brukare. Vi hann ses i ett par timmar och bara hänga och naturligtvis spelade vi ett par vändor Yatzy. Alltid lika fint att se henne! Kom ner snart igen babe.





Kommentarer
Postat av: Jonna

Kund heter det faktiskt :p



åhh jag kommer gärna... eller så får du (och Elli) komma upp snart... ni kan bo hos mig :p

Puss baby

2009-08-09 @ 05:03:21
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0