Teateronsdag

Vilket grymt väder! Och så sitter man inne, det är ju synd. Men jag tänkte att jag ändå kanske kan promenera till teatern i Almedal senare. Lek-improonsdagarna drar nämligen igång idag! Det känns som en halv evighet sen. Hoppas att Charlie gör mig sällskap, och att kanske några nya ansikten vågar sig dit.

Trots motgångar med tvättstugan har jag lyckats ordna så att i alla fall våra kalsonger och strumpor blir rena tills dess att jag kommer hem från jobbet. Jag får dras med att gå i obekväma jeans och urtvättade T-shirts en vecka. But still - who's da man?

Såg just att bloggen av någon anledning ligger nere för tillfället. Får se om det här inlägget publiceras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0