Step 3

Så, nu när jag har smält det här lite grann så har jag förståt att jag har en del att ta hand om för att allt ska kunna funka nu framöver. Jag har redan sett till så att det inte skiter sig med chemat för de andra här i porrisen - åtminstone inte de närmsta två veckorna. Jag kommer troligtvis att jobba i porrisen alla helger dock, och en del kvällar, men jag har inte så mycket till val eftersom det kommer dröja länge innan jag får ut en full lön från Manpower. Känns ju sådär kanske, men bara tanken på att jag ju faktiskt har ett "riktigt" jobb nu gör ju det hela värt det.

Den sista, och egentligen jobbigaste, grejen är att mina biljetter jag köpte för att tåga upp till Stockholm i december nu blivit fullständigt värdelösa. Jag kommer inte att kunna få två dagar ledigt nu när jag precis börjat, och det vill jag inte heller ta. Har dessutom fått veta att december kommer att bli skitstressig. Men. Jag måste ju komma upp någon gång under den helgen, så är det ju bara. Vi syskon ska träffas och ha syskonkväll/helg och det vill jag inte missa för allt i världen. Men det kommer att bli riktigt dyrt med biljetter.

Kommentarer
Postat av: systeryster

Men hoho, jätte grattis till jobbet men nu kan vi inte ändra datum och krångla här inte!!! för jag ska ut med jobbet kvällen innan men har avbokat maten och allt sånt den kvällen för att kunna ha råd dagen efter när vi ska ses...hm...hur blir det nu då?

2008-10-22 @ 11:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0