My Love Is Pink

Glöm typ allt jag skrev om outfiten. Anton och Malin hjälpte mig igår, och jag har nu inhandlat en väldigt rosa T-shirt med silver- och glittertryck, samt knallrosa hängslen! Kan inte det bli glam så säg! Spanade på en hatt också, men valde till slut bort den. Smink har jag fixat också, så jag kommer att vara fit for fight!

I morgon ska jag på min första after work med Teliafolk. Vi blir förvisso bara typ fyra pers, men ändå. Senare tror jag att jag ska möta upp Mamma och de andra som kom till stan idag.

Elli och Þóra, det är gulligt att ni engagerar er men när jag väl är på island kommer jag nog att tycka det är skönt att ha er två som svensktalande.

Hej förresten! Jag heter Linus och skriver skittråkiga blogginlägg! Vad heter du?
Bollocks...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du inte vet vad jag heter vid det här laget så är du inte min vän ;)

2008-11-20 @ 22:28:33
URL: http://nightingale.blogg.se/
Postat av: elin

Krama om mamma så gott från mig, och hoppas att det blir så kul på festen. Du lär bli hur glammig som helst på festen:)

Och du, tycker du att du skriver trista blogginlägg så pikar du mig indirekt, mina ser ju alltid sådär ut, typ hur dan såg ut...haha..

2008-11-21 @ 19:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0