Hangin' Tough

De nyinköpta hänglsena kan inte användas. Det ena "fästet" är kaputt, så jag måste nöja mig med min jätterosa T-shirt med jättesilvertryck. Känns rätt trist faktiskt, när man liksom ställt in sig på att klä sig i nåt särskilt.

After worken igår blev ölfylld, lemme tell ya. Malin, Anton och jag blev de enda som gick. Anton försvann tidigt, men vi träffade kusin Bella och hennes kille så kvällen fortsatte.

Nu är karusellen igång igen, och första drinken är snart drucken. Elli står i duschen och jag loungear i sängen som en riktig diva.

Kommentarer
Postat av: Elin

hoppas du bloggar idag, huuuur bakis och trött du än lär vara, vill veta allt om hur festen var, om det var sådär glammigt jag hoppas och kan tänka mig:)Ska på teater med Alva nu, puss puss

2008-11-23 @ 11:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0