Fucked up familj

När jag sitter här och jobbar på nya kneget, och bokar ut varor och aktiverar prisavtal och allt vad jag nu gör, så ser jag ganska ofta hur andra kundtjänstmedarbetare skrivit noteringar i systemen i stil med:
 
"DET HAR BLIVIT FEL!!!!!!! HAN HAR INTE BESTÄLLT ÅTTA DIGITALBOXAR!!!!!! DET ÄR HANS MAMMA SOM BESTÄLLER DOM!!!! FRÅN O ME NU SÅ FÅR INTE MAMMAN BESTÄLLA BOXAR ELLER NÅTT ANNATT!!!!!"

eller

"KRISTINA VILL INTE HA ABONNEMANGET MEN DET VILL HENNES KILLE SÅ HAN HAR BESTÄLLT ABONNEMANGET MEN HON VILL JUH INTE HA DE SÅ HON SKA INTE HA NÅTT!! TYCKER VI TAR BORT ABONNEMANGET EFTERSOM INTE HON HAR BESTÄLLT NÅTT ELLER VILL HA NÅTT. TYCKER VI SKA VARA SNÄLLA MOT HENNE!!!!"

Och det som får mig att fundera är inte varför så många vuxna människor är så sanslöst dåliga på att skriva, utan vilken tur jag har som inte har en totalt fucked up familj. Jag menar visst, nog kan jag råka i luven på både föräldrar och syskon när vi inte drar jämt vareviga sekund, men det är ju bara hälsosamt. Fatta att leva i en relation där man helt enkelt har som system att skita i vad den andra säger. Eller där någon för jämnan goes bananas och beställer hem löjligt många digitalboxar, i någon annans namn.

Kommentarer
Postat av: ----

haha fantastiskt inlägg :)

2008-11-27 @ 09:04:15
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: Elin

Det finns stjärnor och så finns det"stjärnor" om du hajjar vad jag menar...jisses sicket fölk!

2008-11-27 @ 13:22:09
URL: http://elinskriver.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaa jag vet, råkade länka fel haha...

2008-11-27 @ 20:39:51
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0