Face the Music

I morgon bitti ska jag till vårdcentralen för att böna och be om en remiss för att få röntga min hjärna. Risken att jag ska ha bråck som kan resultera i hjärnblödning är nämligen ganska stor - jag tillhör fjärde generationen i rakt nedstigande led som "lär" dö av det nån gång runt 40-årsdagen.

Men (tacka fan för att det nästan alltid finns "men"), om de nu skulle upptäcka något i tidigt skede så ska en relativt enkel operation kunna sätta stopp för hela alltet. Så det är det vi håller tummarna för. Eller nej förresten, vad dum jag är, det vi håller tummarna för är att jag ska vara helt clean! Så håll nu för bövelen tummarna!

Jag börjar bli lite smånervös. Märks det eller? Va? Va? Va?

Kommentarer
Postat av: Vrååålet

Håller tummarna stenhårt.

2008-11-24 @ 21:58:44
Postat av: chals

Honey! <3 Det kommer gå strålande. Skitbra att du går dit iaf. :)



Förresten så hade jag sparat din blogg och kollat p den varje dag typ å ba "han uppdaterar aaaaaaldrig"! ja, jag ahde sparat den med den DAGENS adress. åh. jag e så puckad ibland. Fniss! Love you babie!

2008-11-24 @ 22:41:56
Postat av: Þóra

håller tummarna. Lycka till :)

2008-11-25 @ 00:31:45
URL: http://tonskald.wordpress.com
Postat av: Syrran

Det kommer att gå jätte bra gubben! Föresten, jag måste ju oxå kolla min skalle.....:s



Puss

2008-11-25 @ 09:33:02
Postat av: Elin

Men du, skriv inte "lär" dö...ingen säger att nån av oss lär dö av det, det låter så illa, nu måste vi verkligen hålla tummarna, det sjukaste av allt är ju faktiskt att varken pappa eller farfar kollade upp sina skallar, eller hur, åtminståne pappa borde fattat att nåt skumt kunde ske med 2 generationer före honom...sånt man kan bli sur över om och om igen såhär i efterhand...

2008-11-25 @ 12:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0