Tiden marathonspringer iväg

De senaste dagarna har stan varit fullsmockad av studenter som firar sin sista dag som gymnasiekreatur. Åtminstone nån gång i timmen hör jag tutanden och rop och skrik från en förbipasserande bil fullastad med glada och packade kids. Och det är tre år sedan jag tog studenten. Kan inte FATTA att det gått tre år redan. Nog för att sanslöst mycket har hunnit hända under dessa tre år, men ändå - tre år betyder ju att det är meningen att jag ska vara vuxen nu. Holy shit.

För tre år sedan gick jag mina sista dagar i skolan. Naiv och glad och livrädd. I övermorgon ska jag på 30-årsskiva.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Jo, det är as skönt. : )

2008-05-29 @ 14:41:26
Postat av: Emma :)

det är frustrerande att åren går så jävla fort.. ha en bra dag:) !

2008-05-30 @ 14:37:58
URL: http://emmasternrot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0