The weekend, an update

Ber om ursäkt för att jag varit frånvarande under helgen. Dels har jag varit ute och donat med annat, och dels har jag inte pallat. Simple as that. Men här följer en snabb redogörelse för helgens bravader:

Fredag:
Tvätt och förfest, som tidigare nämndes. Kul att träffa Sara och Anna, det var som väntat väldigt skoj. GS2H däremot var ingen direkt höjdare. Kändes typ som att gå på högstadiedisco. Men AsInRebekkaMaria var där och spelade, och det var precis som vanligt skitbra.

Lördag:
Elli var fruktansvärt bakis när vi väcktes av att Daniel stod utanför dörrn. Tydligen var vi bortlovade under förmiddagen för att gå på långpromenad genom hela stan. Väl uppe var det bara trevligt - vi åt ju sushi och allt. Elli mådde dock dåligt under större delen utav dagen.
  Hem för powernap innan vi gav oss iväg till Varberg för att fira Mickes 30årsdag. Stillsamt och trevligt.

Söndag:
Elli var tvungen att jobba. Själv har jag donat lite här hemma, för att sedan träffa Jesper och hans trevliga kompis Lisa. Vi har druckit några öl på en uteservering och bara haft det überchill. Kom just hem, strax innan Elli trillade in. Vi ska kanske på bio i kväll.

Kommentarer
Postat av: Missbumblebee

Hejsan svejsan! Har du lust att vara lite smakråd åt mej? På min blogg har jag lagt upp en del accesoarer och kläder i olika modeller och färger och det skulle vara jättesnällt om du kunde kika in och säga vilken/vilka som e din/dina favoriter :=)

Ha en underbar kväll// missbumblebe.blogg.se

2008-06-01 @ 20:05:31
URL: http://missbumblebee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0