Öla med en Rövardotter

Fredag! Fredagar är fina, så är det ju bara. Alla tycker väl om fredagar? Åtminstone de allra flesta, det vågar jag lova. Allt fredagskt känns liksom lite bättre än allt annat. Typ tisdagskt.

Just denna fredag har jag redan hunnit träffa Ronja, som tittade in och lämnade av sina väskor innan hon for iväg på sitt första möte. Och sen kom Anton hit med muffins och drack kaffe. Länge sedan vi sågs känns det som. Han har fått god respons från ett jobb han sökt i Belfast, Nordirland, så det finns en möjlighet att han flyttar dit! Synd för oss andra, men wow liksom! Hur coolt som helst. Plus att jag skulle få en bra anledning att resa dit på besök.

Efter jobbet vankas det after-work med Ronja, det känns fint. Vi har nog rätt mycket att prata om, vi har ju inte setts sedan i höstas. Men kvällen får inte bli för sen, jag måste ju vara pigg och snygg i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0